14 اسفند سالروز درگذشت مصدق



امروز چهل و ششمین سالروز درگذشت محمد مصدق است..
مردی که پوزه استعمار را به خاک مالید...
یادش گرامی باد..

نظرات 8 + ارسال نظر
اران دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ب.ظ

درود بر فرزند بزرگ ایران زمین و ننگ ابدی بر خیانتکاران به ملت ایران .ننگ بر انان که بعد از ان کودتای کذا و کذا چنان بوسه هایی بر گونه های شاه میزدند گویی که وی منجی اخرالزمان است .ننگ بر شعبان ها و طیب حاج رضایی ها و انانکه در ان لحظات تاریخی بین ماندن و نماندن با جبهه ملی نماندن را برگذیدند بدون اینکه با تمامی ادعایشان حتی لحظه ای را بعد از ان ببینند . چه خون ها که اگر ان اتفاق نامیمون نمی افتاد بر زمین نمیریخت.چه فرصتهای تاریخی که از دست نمیرفت .چه بسا که بعد از دهها سال از گذشت مشروطه و طی استبداد رضا خانی ملت ایران میتوانست که به امال و ارزوهایش که همان ارزو های مشرو طه خواهان راستین بود برسد. تاریخ مزدش را در قبال بزرگان میپردازد هر چند به درازا بکشد.در مورد مصدق شاید ان که میبینیم تازه گوشه ای از ان باشد. اکنون نیز میبینیم گه گاه کسانی که چه خنده اور خود را با زبان بی زبانی مصدقی نو برای ایران زمین میدانند زهی خیال باطل .او سالها در احمد اباد در حصر بود ولی لحظه ای به مطامع شخصی خود نیاندیشید.

محمد خلیلی جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:33 ب.ظ

یادش سبز و رحش همیشه شاد...

عبدالرحیم کارگر دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ب.ظ

بادرود.تا ایران وجود دارد نام مصدق ها بر تارک این سرزمین اهورایی می درخشد

زاگالو سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ب.ظ

علی آقا سلللللام چه خخخخبر. دکتر مصدق آیمی بی مس اینا بی. یادت میاد ره پیل ده تمنی عکس مصدق بی . یه کمی هم مس میش خضرپولاد بی نه؟

هیرو یکشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:32 ق.ظ

سلام هیرو به شما........ما باز آمدیم

بی نام سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 ب.ظ

من زیاد از کسی که در کتاب های مدرسه از او تعریف و تمجید شده باشه خوشم نمیاد.. حتما ریگی به کفشش بوده که اینا ازش تعریف میکنن ..شناخت چندانی هم ازش ندارم ولی از چند تا شخصیت خوشم نمیاد
مصدق
شریعتی
مطهری و باقی که نمیتونم بنویسم......
مشروطه مصدق همان بازگشت به لچک های زمان ناصر الدین شاه بود..و گرنه که اینها ازش تعریف نمیکردن

درود دوست بی نام عزیز. اتفاقا دکتر مصدق از آن دست مردان تاریخ معاصر است که مغضوب حکومتهاست. مقداری تند به قضاوت تاریخ رفته ای چنان که خود هم گفته ای که شناخت چندانی از آن ندارم پس اندکی بیشتر تامل کن دوست خوب من.

majid چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ق.ظ

مردی روشنفکر وبا جرعت.
روحش شاد

علی پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ق.ظ

سلام
آقای ناشناس از این افرادی که نام بردی گفتی خوشم نمیاد درست گفتی باید هم خوشت نیاد ، اگه یک آدم تحصیل کرده بودی اینطور قضاوت نمی کردی .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد