رستگاری در زندان شائوشنگ

 

موضوع جدیدی را با عنوان هر هفته یک فیلم خوب را اضافه کرده ام تا یک فیلم را از هر دهه ای برایتان معرفی کنم . حتما هم نباید فیلمهای جدیدباشد چه بسا که آثار خوب سینمای کلاسیک در این بخش مورد بحث قرار میگیرد. اولین فیلمی که در این بخش میخواهم به دوستان عزیز معرفی کنم «رستگاری در زندان شائوشنگ » هست.  فیلمی از سینمای هالیوود که یکی از بهترین فیلمهای چند دهه اخیر به شمار میرود. کارگردان این فیلم فرانک دارابونت هست که فیلمهای دیگر خوبی هم دارد.  امروز فیلمها را خیلی راحت میتوان دانلود کرد یا حتی مجموعه کامل این فیلمها به راحتی در دسترس است. من داستان فیلم را توضیح نمی دهم تا عزیزان خود تماشای این اثر ناب سینمایی را لذت ببرند. فیلم نامزد چندین بخش جوایز اسکار هم شد . من این فیلم را دارم و عزیزانی که بخواهند میتوانند این فیلم را از من دریافت کنند.
در ضمن نسخه اصلی این فیلم را تماشا کنید چرا که با سانسور  نابخردانه ای که از فیلم شده  داستان فیلم را بهم ریخته اند.

کارگردان: فرانک دارابونت

تهیه‌کننده: نیکی ماروین

فیلمنامه‌نویس: فرانک دارابونت

موسیقی: توماس نیومن

مورگان فریمن – رد

تیم رابینز – اندی دفرسن

باب گانتن – واردر ساموئل نورتون

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد