جورج اورول (قلعه حیوانات)



از فیسبوک (صفحه سخنان بزرگان)

نظرات 5 + ارسال نظر
حسن کلید ساز یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام سید علی. تو چندتا وبلاگ منطقه که قبلا من رصد می کردم
(بزنم به تخته )فقط وبلاگ تو هست که هنوز سرپاست.میدونی که خیلی از دوستان، همپا با تکنولوژی های نو دنیای ارتباطات از وبلاگ به فیس بوک و از فیس بوک به واتس اپ و وی چت و وایبر و ... نقل مکان نموده اند.این پایمردی تو ستودنیست.(گردت بار نایه).
داستان روزه گرفتنت هم خیلی جالب انگیزناک بود. من هم در حال نگارش اولین داستان کوتاه که همین چند روز پیش برایم اتفاق افتاد هستم.ببخشید که نظراتم هیچ ربطی به خوک ها نداشت.

درود. نظر لطفت هست. نه گردنم بار نوامت .اسم مستعارت هم یه کمی آدم خشکلکوکش وامه. کاش داستان کوتاهت را میگذاشتی یا میل میکردی تا بخوانیم البته اگر قابل بدانی . ممنون دوست خوب من . پاینده باشی

[ بدون نام ] دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:32 ق.ظ

سلام سید.
خواهش سید علی.راجع به اسم مستعارم هم شغلم کلید سازی و نامم حسن است.
با کمال افتخار .داستانم که آماده شد حتماً این کار را میکنم.البته متأسفانه من زیاد وقت برای اینکار نمیگذارم و ذوق و هنر داستان نویسی ام هم به اندازه شما نیست.

درود. فکر کردم شاید چون دولت جدید آمده با کلید و نام کوچکش هم حسن هست از اون لحاظ. اختیار دارید حتما بفرستید داستان کوتاهتان .کوچک نفسی نفرمایید. پاینده باشی

majid دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ب.ظ

من دوبار خوندمش کتاب جالبین .

محمد خلیلی دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:45 ب.ظ

سلام یکی از ده رمان برتر دنیا.فایل صوتیش رو گوش گرفتم خیلی جالبه.جمله قابل تاملی است

علی چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ق.ظ

سلام
نام اصلی نویسنده اریک آرتور بلیر است. این کتاب یکی از جالبترین فبیل های ادبیات انگلیس است که تاکنون نوشته شده است. هدف اصلی این کتاب دولت و حکومت شوروی سابق سال 1917 بوده که البته می توان آن را به کشور های دیگر نیز با توجه به شخصیت های داستان ربط داد. و این کتاب دیاستی یوتوپیا است که نقطه مقابل یوتوپیا می باشد. کتاب جالب دیگر از او 1984 می باشد.

باتشکر از توضیحات تکمیلی دوست عزیز . البته باید یاد آور شد که او به همراه خانواده انگلیسی اش در هند متولدشد.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد