لوگوی شرکت مترو گلدوین مایر


همه ما این لوگو را به خوبی به یاد داریم . از فیلهای کلاسیک سینما تا انمیشنهایی چون تام و جری و پلنگ صورتی .تیم مترو گلدوین مایر در حال ضبط .

نظرات 4 + ارسال نظر
hassan دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:33 ب.ظ

با ای عکسی که زدی مواظب باش که تهمت فراماسونری
بهت نزنن

محمد خلیلی دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:33 ب.ظ

درود اقا علی... شنیدوم ای شرکت ورشکسته وادن...اسمش هم فکر کنم به کلمبیا پیکچرز تغییر کردن

حسن تاجدینی چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:02 ق.ظ

وقتی که بچه بودم
پرواز یک بادبادک
می بردت از بامهای سحرخیزی پلک
تا نارنجزاران خورشید
وقتیکه بچه بودم
خوبی.زنی بود که بوی سیگار میداد
و اشکهای درشتش از پشت عنک
با قران می امیخت
آه! آن روز های رنگین
آه! آن روز های کوتاه
وقتی که بچه بودم
آب و زمین و هوا بیشتر بود
و جیرجیرک شبها در خاموشی ماه اواز میخواند
وقتی که بچه بودم
در هر هزاران و یک شب
یک قصه بس بود
تا خواب و بیداری خوابناکت سرشار باشد
اه! ان روزهای رنگین
اه! آن روزهای کوتاه
آه! آنروزهای رنگین
آه! آن فاصله های کوتاه
آنروزها آدم بزرگها و زاغ های فراق
این سان فراوان نبودند
وقتی که بچه بودم
مردم نبودند!
وقتی که .بچه بودم
غم بود
اما کم بود
ترا نه بسیار زیبا و دلنشین از فرهاد مهرداد
روز جهانی کودک مبارک

قربانت حسن جان بخاطر تمام صفایتان

محمد چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:34 ق.ظ

سلام
این شرکت ورشکسته نشده کلمبیا پیکچر شرکت دیگه است.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد