اسکایپ

دوستان دراین مطلب کوتاه فقط میخواهم بگویم دوستان نرم افزار اسکایپ را روی سیستمشان نصب کنند .برنامه ای که هم گفتگوی صوتی و تصویری دارد. لینک دانلود این نرم افزار در سایتها بسیار است و من لینکی را برایتان میگذارم. نرم افزار Skype یکی از مشهور ترین نرم افزار های تلفن اینترنتی است که در جهان طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. برای استفاده از نرم افزار کافی است نرم افزار را دانلود کنید و آن را نصب کنید سپس در سایت Skype عضو شوید و مانند یاهو مسنجر وارد نرم افزار شوید. تجهیزاتی که برای استفاده از نرم افزار Skype لازم است یک رایانه معمولی و هدست است. علاوه بر این نرم افزار Skype یک نرم افزار گفتگو (چت) عالی است. لازم به ذکر است که در هر نقطه ای که در جهان باشید تماس تلفنی به کشور آمریکا رایگان است و برای بقیه کشورها باید اکانت Skype خریداری شود.


مقداری هم در مورد اسکایپ که از سایت دانلود کتاب گرفته ام بصورت پی دی اف گذاشته ام دانلود کنید و حتما از اسکایپ استفاده کنید.


لینک زیر دریافت آموزش اسکایپ به زبان ساده :

http://s1.picofile.com/file/7517015692/how_to_used_Skype.pdf.html


لینکهای  دانلود اسکایپ :

http://www.p30world.com/archive/5078-download_skype_full.php

http://www.hamirayane.com/download/download_Skype/

نظرات 5 + ارسال نظر
a.d پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ق.ظ

ممنون آقای محمدی از اطلاعات مفیدی که در اختبار همگی قرار میدی.

درود. وظیفه ی کوچکی است . امید وارم که شایسته شما ودوستان باشد

دوست پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام علی جان.من کم وبیش به وبلاگ شما سر میزنم.واز بعضی از مطالب شما استفاده میبرم برحسب علاقه ای که دارم.حتی از کامنت های که برای شما میزارن.از نظرات اونها هم استفاده میبرم.حالا هر که باشند.انسان متملق وچا بلوسی هم نیستم که زیاد از حد تعریف وتمجید کنم.واقعا کار شما درخور تقدیره بدون هیچ چشمداشتی یک کار فرهنگی میکنی.نه تنها شما حتی اقای152 هم علی خلیلی هم.هیرو هم.محمد خلیلی همچنین.تو این مدت یک سوال برام ایجاد شده.چرا معلمان(فرهنگیان) در این کار فرهنگی شرکت نمیکنند؟چرا بوی ازهنر نبرده اند چرا فقط فکر اخر برج هستند.چرا؟ چرا برحسب تخصصی که دارند.تاریخ.ادبیات.جغرافیا.علوم اجتماعی.حرفی برای گفتن ندارند؟اگر مشکل مشکل اقتصادیه این که سایه اش بر همه مردم سنگینی میکنه برسر من وشما برسر اقای 152 بر هیرو.بر علی خلیلی....شما علت را در چه میدانید؟

دوست نازنین من هم خود این کمبود دوستان فرهنگی مان را در وبلاگها به شدت احساس میکنم. جز عده ای که تعدادشان به انگشتان یک دست هم نمیرسد . نمی خواهم اسم بیاورم که چه کسانی در این مقوله فضای مجازی می آیند و نظر میدهند شاید خوشایندشان نباشد ولی این سوال را باید در مطلبی جداگانه باید بنویسم . ممنون از نکته بینی تان دوست نازنین

محمد خلیلی پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام علی آقای محمدی...ای خیلی برنامه خوبینا..نسخه موبایلش هم تو گوشی یکی از دوستانم دیدم. با یه خط اینترنت ایرانسل و ده تومن شارژ ماهیانه فول تو اینترنت بندی بی...دستت درد نکو فایل پی دی افش دانلودوم که..سپاسسسسس

علی جاج قاسم پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:09 ب.ظ

سلام علی
مطلب خوبی نهادی امیدوارم همه بچه ها استفاده کنن و هزینه تلفن همرا وثابتشون کمتر میشه.
اگر همه داشته باشند دیگه کسی از تلفن برای ارتباط با دوستانش متحمل هزینه نمیشه.
پایدار باشید

حسین خدری جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ http://tappe.persianblog.ir

با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست وبلاگ نویس وبلاگ تپه شما را برای دیدن خود دعوت می نماید.با تشکر حسین خدری

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد