گل پونه

ترانه گل پونه از ترانه های مانای موسیقی پاپ ایران است که با صدای زیبای ابوالحسن ستارپور لذتی دوچندان دارد. برای این بخش ترانه های ماندگار گل پونه را انتخاب کردم امید وارم لذت ببرید. ترانه سرا اردلان سرفراز و آهنگساز فرید زلاند که هردو از بزرگان موسیقی ایران به شمار میروند .




گل پونه گل پونه ، دلم از زندگی خونه
توی این دنیای وارونه ، برام هر گوشه زندونه
برای هستی و ساقی ، نمونده حرمتی باقی
تو هر کوچه برای عشق ، مهیا مونده شلاقی
افسوس ، افسوس ، افسوس
گل پونه گل پونه ، دلم از زندگی خونه
کسی جز تو نمیدونه ، چقدر خوابم پریشونه
صفوف عاشقان ، پیوسته پیوسته
ز مسلخ میروند ، آهسته آهسته
همش اعدام گلها ، پای گلدسته
کبوترها همه از ، گمبدا خسته
تو این دنیای ویرونه ، نه گل مونده ، نه گلخونه
سر دیوار هر خونه ، فقط جقد که میخونه
افسوس ، افسوس ، افسوس
گل پونه گل پونه ، دلم از زندگی خونه
کسی جز تو نمیدونه ، چقدر خوابم پریشونه
گل پونه مگه دنیای ما خوابه
نمیبینی مگه چشم خدا خوابه
که با اسمش یکی از گرد راه اومد
خدارو یاد کرد و عشقو گردن زد
گل پونه گل پونه ، اگه امروز دلم خونه
امیدم زنده میمونه ، که دنیارو بلرزونه
فردا ، فردا ، فردا
گل پونه گل پونه ، دلم از زندگی خونه
توی این دنیای وارونه ، برام هر گوشه زندونه
گل پونه گل پونه ، دلم از زندگی خونه
کسی جز تو نمیدونه ، چقدر خوابم پریشونه

لینک دانلود :http://s2.picofile.com/file/7337674301/Gol_e_Pooneh.mp3.html

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد