زمینی آباد را تحویل گرفتند و زمینی سوخته را تحویل دادند

مقایسه آماری شاخص های کلان اقتصادی و قیمت برخی اقلام اساسی در سال اول و آخر دولت مهرورز  احمدی نژاد



علی مزروعی

سایت جرس

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ق.ظ

میشه بگی شما چه کاره هستیند که در امور اقتصادی و سیاسی نظر میدین؟

دوست عزیز من کاره ای نیستم. من هم مثل هزاران آنسان ناکارآمدی که در این هشت سال آمدند و ریختند و پاشیدند و از ناکجا آباد بودند و بی بته و ندیدبدید که وضعیت معیشتی مردم را به امروز رساندند. شاید دوست عزیز در سوئیس یا نروژ زندگی میکنی ،اگر اینطور هست بی ادبی مرا ببخشید. من هم یکی از انها هستم در مسندی که ضرر به کسی نمیرساند و مثل کبریت بی خطر می مانم. پس چند روزی مرا تحمل بایدش.

رفیق پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:43 ب.ظ

دوست بی نام عزیز چرا فکر می کنید حتما باید یه کاره باشید تا در مورد وضعیت جامعه نظر داد؟؟؟این فکر کدام دلیل منطقی علمی داره؟خوب طبیعتا هر کس تو این جامعه زندگی می کنه تو این چند سال چوب تنگ نظری افراط کسانی همچون شما رو خورده پس حق داره نظر بده که ایا این وضعیت رو دوست داره یا نه<این جدول هم حقیقته چه بخوای چه نخوای این وضعیت کشوره دوست عزیز پس کمی تا لحظه ای ارام بگیر

اران پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:20 ب.ظ

نویسنده محترم یا محترمه ما که میدانیم کاره ای نیستیم انچیزی که نگارنده اورده برای فهم من و تو میباشد نه برای اتخاذ تصمیمی که ممکن است منجر به بهبودی زندگی من و تو شود .دیگر اینکه چه واهمه ای داری که بدون نشانی نظر میدهی البته خیلی مبتدیانه.من هم عمویی دارم بسیار معتقد به نظام ولی وقتی سر بحث حتی با مخالف خود نیز میشود تماما با لبخندی بر لب جواب مقابل خود را میدهد بدون هیچگونه توهین و بدون سلب حقی از کسی .پس اگر خود را دارای حقی میدانی که نظرت را در این وبلاگ بگذاری که مطمانا همینطور میباشد بیا و با استدلال صحیح نظرات دیگران را به چالش بکش حتی اگر میتوانی با مغالطه بی سر و پا شاید موفق شوی نه با تک جمله هایی که بوی کینه و عداوت میدهد.مطمئن باش راه این است نه ان که شما میپنداری .موفق باشی و پایدار.

خلیلی152 دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ب.ظ

در جواب اون بالایی بگم که گفته شما چه کاره اید در امور اقتصادی و سیاسی نظر میدید. .اولا زمین اباد تحویل نگرفت بلکه زمین سوخته تحویل گرفت و همونم پس نداد. دوما برای این شخص(مدیر وبلاگ) ملت بودن کافیست تا بتواند درباره اقتصاد کشورش نظر دهد.این شخص در بنگلادش یا گابون زندگی نمیکند که به اوضاع اقتصادی ایران بی اعتنا باشد این اماری هم که زده واقعیتی است که هر روز با ان سر و کار دارد با نان . خاگ . گوشت. سوما اگر گران شده حقمان است.بیس از حد به خلایق هر چه لایق اعتقاد دارم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد