کلام بزرگان


منبع : فیسبوک

نظرات 7 + ارسال نظر
صادق شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ب.ظ

واقعا خیلی حال کردم

علی سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ق.ظ

سلام
ای چرچیل کری حروم
خودتو که

آنا پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ق.ظ

متأسفانه الان بچه های 1 تا 15 ساله دارن جور مشتهای گره شده پدارنشونو،تو همون خیابونایی که انقلاب کرده بودن میکشن

بهمن جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:19 ب.ظ

با سلام به دوستان
علی اقا در صفحه ی شما هم محمد مصدق که تلاش اش در جهت استقلال یک ملت بود, بزرگ معرفی شده و هم چرچیل!: که تمام زندگی و نیروی اش در جهت وابسته کردن و غارت اموال دیگر کشورها به نفع دولت بریتانیا و مفتخوران سلطنت بوده است.
دولتی که نفت دیگر کشورها را میدزدیده باید هم اینچنین ضد انقلاب باشد و البته تمام امکانات و تلاش شان را در جهت سرکوب و ناکام کردن خواسته های به حق انقلاب کرده است
آرزو دارم آنا هم اگاهی و توانایی و عمل ش باارزش تر از کسانی باشد که 57 انقلاب کرد ه اند ولی از جمله اش شک دارم که نام یا راه و فکر کسانی که در دهه 50 و 60 دست های شان را در راه برابری و ازادی به کار بردند . بداند

علی جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:43 ق.ظ

در جواب بهمن
انگلیس خودش صادر کننده نفت است.
نفت برنت مال خودش است و هزاران جزیره ی نفتی دیگر از جمله فاکلند.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:23 ب.ظ

سیدجان جزیره فارکلند دراصل مال آرژانتین هست قربونت برم برا صحت ادعای من میتونی به نقشه یا کره زمین مراجعه کنی وببینی چقدبابریتانیا فاصله داره.البته بهمن خان درست میگه تحت چپاول بریتانیایی ها بوده

جناب محترم بی نام من کجا گفتم که فارکلند مال آرژانتین بوده یا نیست من فقط کلامی از چرچیل را گذاشته ام و عزیزانی که نظر داده اند در این مورد نوشتند که معمولا در نظر دادن باید خطاب به آن عزیزان نوشت چرا که این حقیر این فضا را دوست دارم ایجاد کنم که دوستان با هم گفتگویی کنند و دیالوگی با هم ایجاد کنند.کجای این مطلب من نوشتم که فارکلند مال انجاست یا جای دیگر، چرا که اگر بخواهیم ریشه تاریخی این مسئله را آنالیز کنیم میبینیم که برمیگردیم به دهه هشتاد میلادی و جنگ خانم تاچر با دولت آرژانتین که در ان جنگ چند روزه آن جزایر را از آرژانتین گرفت که خود این ماجرا نیاز به بحث دارد و در اینجا نمیگنجد چرا که دولت انگلیس ید طولایی برای اینگونه کارها داشته است. خواهش میکنم اصل مطلب را فراموش نکنید.بهتراست بگوییم جزایر فارکلند مال آرژانتین بود چرا که دولت انگلیس آن را غصب کرد و هنوز هم سر این ماجرا این دو دولت با هم مشکلاتی دارند تا آنجا که در بازی فوتبال این دو کشور هم تاثیر گذاشته بود و سال 86 وقتی مارادونا آن گل را با دست زد آن را دست خدا نامید و همان وقت حملات تندی به انگلیس کرد که در کشور خودش بازخورد داشت .

علی چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 ق.ظ

مردم فاکلند می گن ما مال بریتانیا هستیم انوقت شما می گید .....
برو تو نقشه جهانی نگاه کن ببینم نوشته جزایر فاکلند یا نه..پس اگه اینطوره جزایر ابوموسی و تنگها هم مل اماراته.....

در جواب آن دوست عزیزی که خیلی هم قربون صدقه ما میرفت با طنز.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد