قلعه حیوانات


کتابی را که برای دانلود در بخش معرفی کتاب برای دوستان گذاشته ام قلعه حیوانات جرج اوروِل هست. امید وارم لذت کافی را از این کتاب ببرید.


نشانی دانلود کتاب :


http://s2.picofile.com/


منبع عکس : از آدینه بوک

نظرات 6 + ارسال نظر
بکــرک(علی صفری) چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:05 ب.ظ

درود بر گردون
این کتاب را چیزی در حدود 10 سال پیش از جناب آقای حسن حاج غلوم گرفتم و مطالعه نمودم ..
کتاب بسیار بسیار جالبی است..
و چقدر شباهت دارد به دنیای ما...

جنگل پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ق.ظ

کاش چندتا خوک هم توقلعه مابود وانقلاب میکردند

محمد خلیلی جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:29 ب.ظ

سلام علی اقا.فایل صوتی این کتاب هم تو اینترنت هست.نمی دنم شنیدیش یا نه. ولی خیلی جذاب و خوب تهیه شده.تونستی اون رو هم واسه دانلود بزار.ممنونت

ممنون محمد جان. پیدایش کردم چه بهتر

اران یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:23 ق.ظ

من دو بار خوندم.چقدر خوب میشد همه این شاهکار سیاسی رو میخوندن تا ببینن شباهتمون به کدوم یک از حیوونا بیشتره فعلا که خودمون به اسب بدبخت خیلی شبیهیم.

مهدی یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:19 ب.ظ

درود زیبا بود.... سپاس

xman پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ق.ظ

تو دوره راهنمایی بودم که یهو اقای زایری گفت میخوایم بریم بوشهر نمایشگاه کتاب فجر عده ی خیلی قلیلی رفتیم و من بطور اتفاقی این کتاب را تو نمایشگاه دیدم ،من اصلا این کتاب را نمیشناختم ولی وقتی صفحه اول کتابو باز کردم نوشته بود:اقای مانر مالک مزرعه در حالی که مست بود به اتاقی رفت که خانمش خواب و در حال خروپف بود... اقا من تا این بند خوندم گفتم حتما تو بندهای بعدی قراره اتفاقات قشنگتری بیوفته و من این کتاب خریدم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد