من از اون آسمون آبی میخوام




ترانه سیب (من از اون آسمون آبی میخوام ) از جمله ترانه هایی است که ویژگی یک آهنگ ماندگار را دارد. صدای زیبای سیمین غانم ، ترانه فرهاد شیبانی و آهنگ فریبرز لاچینی .


سیب


من از اون آسمون آبی میخوام
من از اون شبهای مهتابی میخوام
دلم از خاطره های بد جدا
من از اون وقتای بیتابی میخوام
من از اون وقتای بیتابی میخوام

من از اون آسمون آبی میخوام
من از اون شبهای مهتابی میخوام
دلم از خاطره های بد جدا
من از اون وقتها یه بیتابی میخوام
من از اون وقتها یه بیتابی میخوام

من میخوام یه دسته گل به آب بدم
آرزوهامو به یک حباب بدم
سیبی از شاخهء حسرت بچینم
بندازم رو آسمون و تاب بدم

بندازم رو آسمون و تاب بدم
گل ایوون بهاره دل من
یه بیابون لاله زار دل من

من از اون آسمون آبی میخوام
من از اون شبهای مهتابی میخوام
دلم از خاطره های بد جدا
من از اون وقتها یه بیتابی میخوام
من از اون وقتها یه بیتابی میخوام

مث یک دسته گل اقاقیا
دلم آواز می کنه بیا بیا
تو میری پشت علفها گم میشی
من میمونم و گل اقاقیا
من میمونم و گل اقاقیا

گل ایوون بهاره دل من
یه بیابون لاله زار دل من
گل ایوون بهاره دل من
یه بیابون لاله زار دل من


از سایت زیر این آهنگ زیبا را دانلود کنید.


برگرفته از سایت مازیار سانگ


نظرات 7 + ارسال نظر
2002 سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:07 ب.ظ

درود ..خاطره خیلى بدى دارم ازش...سپاس

محمد خلیلی چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ق.ظ

سلام علی اقا.ترانه زیباییت.افرین بر این سلیقه

علی خلیلی ۱۵۲ پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ب.ظ

تی خدمت موقع خواب .یکی همخدمتیا مال ولات گوابین(از ولاتای گناوه) تی اسایشگاه شروع میکردش ای ترانه یاکو خونده .بچا هم دورش.مو هم خو گیچ بم. اعصابم ساشو خراب وامیند .زمانی که پاسبخش بم یا یه وختایی دژبان محوطه بم ،شبا بیدار بم.میرفتم هر چی سی دی هایmp3‏ که ری دستگاه دی وی دی اسایشگاه نهاده بی ،همبار وامسام ،چراغا خاموش بی و بچا خواب بن.بعدش سی دی ها پرخط میکردم و خراب میکردم.چون موقع خواب ما ترانه مینهادشو صداش بلند میکردشو و خواب الد گیر ما نمیاند.یادش بخیر .

[ بدون نام ] دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:12 ب.ظ

چن روز پیش که به وبلاگت سر زدم این متنو خوندم و رفتم اهنگشو دانلود کردم ،ازطرفی یه مشکل روحی خیلی بزرگ داشتم و این اهنگ آرومم میکرد...
الأن این آهنگ واسم شده یه خاطره تلخ از یه کسی که واسه همیشه تو قلبم موندگاره....
واقعأ دستت درد نکنه آقای محمدی

hossein gharibi سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ق.ظ

بسیار زیبا

shiner moon پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ق.ظ

سلام بر علی محمدی عزیز.شعر فوق العاده زیبایی بود.حالمو عوض کرد.مرررررررررررررسسسسسسسی

امیر جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ب.ظ

بعد از انقلاب همه خواننده ها و هنر پیشه ها از ایران رفتن ولی سیمین تو ایران موند.قلک چشات.ابر پاییزی.سیب بهترین ترانه های سیمین.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد