کوچ غمناک پرستوهای شاد



از ماندگار ترین ترانه های پاییزی ترانه ای به همین نام سروده منوچهر طاهر زاده که اولین بار هم خود مرحوم طاهر زاده آن را اجرا کرد ولی این سروده زیبای آقای طاهر زاده را بیشتر با اجرای شاهرخ دریادها مانده است. ترانه ای به شدت پاییزی و زیبا و تصویر گر پاییز و دلمشغولی های تمامی نسلها. متن ترانه و آهنگ را برای دانلود گذاشته ام و حتما توصیه میشود که این را گوش فرادهند چرا که بسیار زیباست و حدیث دل پاییز دوستان .




کوچ غمناک پرستو های شاد
در غروبی پر ملال و بی صدا
خبر عریونی باغ ها رو داد
پاییز اومد این ور پرچین باغ
تا بچینه برگ و بال شاخه ها
کسی از گل ها نمی گیره سراغ
کسی از گل ها نمی گیره سراغ

بیا در سوک دلگیر گل سرخ
بخونیم شعری از دیوان گریه
من و تو ، زاده ی فصل خزانیم
دو تن پرورده ی دامان گریه
شده ابری ، تو فضای سینه مون
قصه ی بی غمگساری های ما
می دونم پایان نداره بعد از این
قصه ی بی برگ و باری های ما

بیا در سوک دلگیر گل صبح
بخونیم شعری از دیوان گریه
من و تو ، زاده ی فصل خزانیم
دو تن پرورده ی دامان گریه
پاییزه ، پاییز عریون
من و تو ، خسته و گریون
پاییزه ، پاییز عریون
من و تو ، خسته و گریون

می نویسم با دل تنگ روی گلبرگ شقایق
فصل دلتنگی پاییز ، فصل غمگینی عاشق

بیا در سوک دلگیر گل صبح
بخونیم شعری از دیوان گریه
من و تو ، زاده ی فصل خزانیم
دو تن پرورده ی دامان گریه
پاییزه ، پاییز عریون
من و تو ، خسته و گریون
پاییزه ، پاییز عریون
من و تو ، خسته و گریون

کوچ غمناک پرستو های شاد
در غروبی پر ملال و بی صدا
خبر عریونی باغ ها رو داد
پاییز اومد این ور پرچین باغ
تا بچینه برگ و بال شاخه ها
کسی از گل ها نمی گیره سراغ
کسی از گل ها نمی گیره سراغ

بیا در سوک دلگیر گل صبح
بخونیم شعری از دیوان گریه
من و تو ، زاده ی فصل خزانیم
دو تن پرورده ی دامان گریه
شده ابری ، تو فضای سینه مون
قصه ی بی غمگساری های ما
می دونم پایان نداره بعد از این
قصه ی بی برگ و باری های ما

بیا در سوک دلگیر گل صبح
بخونیم شعری از دیوان گریه
من و تو ، زاده ی فصل خزانیم
دو تن پرورده ی دامان گریه
پاییزه ، پاییز عریون
من و تو ، خسته و گریون
پاییزه ، پاییز عریون
من و تو ، خسته و گریون
پاییزه ، پاییز عریون
من و تو ، خسته و گریون
پاییزه ، پاییز عریون
من و تو ، خسته و گریون

پاییزه ، پاییز عریون




لینک دانلود :


http://s3.picofile.com/file/7498850642/Paeez_WikiSeda_2.mp3.html


 ترانه  را از ویکی صداو عکس را از ایران سانگ گرفته ام.

نظرات 12 + ارسال نظر
محمد خلیلی پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ق.ظ

خیلی زیبا بود علی جان.سرشار از احساس و ارامش پاییز.

اریا پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ب.ظ

امد اما در نگاهش ان نوازش ها نبود چشم خواب الوده اش را مستی رویا نبود نقش عشق و ارزو از چهره دل شسته بود عکس شیدایی ,در ان ایینه سیما نبود لب همان لب بود اما بوسه اش گرمی نداشت دل همان دل بود اما مست و بی پروا نبود دردل بیزار خود جز بیم رسوایی نداشت گر چه روزی هم نشین جز با من رسوا نبود دیدم,ان چشم درخشان را ولی در ان صدف گوهر اشکی که من می خواستم پیدا نبود جز من و او دیگری هم بود اما ای دریغ اگه از درد دلم ز ان عشق جان فرسا نبود

اریا پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ب.ظ

مرگ تنها میتواند مرا از تو جدا کند پس دعا کن بمیرم

بکــرک(علی صفری) جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ب.ظ

درود بر گردون
خدا رحمت کند منوچهر طاهرزاده را(روحش شاد)..
اگر امکان داره از زنده یاد خسرو شکیبائی هم یه مطلب بذارید..
و البته یکی از دکلمه های زیبایش را...

چشم بکرک جان. مگر میشود با شما کل کل کرد بکرک بودن خود را بجا می آوری در هر شرایطی

criss.angel(نویدیان) شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 ب.ظ

هردوسایت فیلتره-ههههههههههههه

عزیز دل من سایتها را برای این معرفی کردم که حداقل کپی رایت را نقض نکرده باشم و اگر بخواهید بدنبال سایت بی فیلتر بگردید کار شاق و سختی است. به همین خاطر من دانلود آهنگها را میگذارم تا به سد جهالت و نادانی فیلتر برنخورید

Moha شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ

خداییش اونقد زیباست که جای هیچ حرفی نیست و فقط میتونم ازتون تشکر کنم (اولین باره که میشنوم)

99 دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ق.ظ

علی جون آهنگ( منتظرت بودم) از داریوش رفیعی خیلی زیباست

حسرت چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:40 ب.ظ http://hasrat9.mihanblog.com

فکر میکنم بیش از یک ساعت هست که مشغول خوندن وبلاگتون هستم. بسیاری از مطالب به خصوص قسمتهایی که به معرفی آثار یا شخصیتهای هنری میپرداخت خواندنی بود.
تنها در مورد این ترانه باید بگم که سروده محمدرضا فتاحی هست و فقط آهنگ از شادروان طاهرزاده بوده.

ممنون از یاد اوری تان دوست عزیز.

کامران جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:59 ب.ظ

با سلام و احترام
فقط یه نکته کوچولو
البته با عرض معذرت
متن شعر یه کوچولو متفاوت با این چیزی که شما زحمت کشیدین گذاشتین
بیا در سوگ دلگیر گل سرخ
بیا در سوگ دلگیر گل صبح اشتباه

توجه داشته باشید در زمانهای قدیم در منطقه کرمانشاه کنونی توی پاییز برای گلهای سرخ سوگواری برپا می کردن و یه سنت نمادین بود
با تشکر

ممنون دوست عزیزبابت راهنمایی تان. حتما تصحیح میکنم دوست مهربان .

๑۩ دفتر غم ۩๑ ● مجیدخلجی جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ب.ظ http://daftaregham.ir

๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑

سلام دوست عزیز خوبی؟

شما را به وب سایت مجیدخلجی با عنوان
"دفتر غم" با مطالب عاشقانه دعوت میکنم ...
منتظره حضور گرم شما هستم ...

داستان های عاشقانه/ متن های عاشقانه/متن های کوتاه ی عاشقانه /
عکسهای عاشقانه/اس ام اسهای عاشقانه

نویسند: خود مدیر وب سایت مجیدخلجی

www.daftaregham.ir

daftaregham@ymail.com

= - = - = - =- = - = - = - = - =

وب سایت دفتر غم رو به دوستان
خود معرفی کنید

= - = - = - =- = - = - = - = - =

۞ طراح قالب مجید خلجی ۞


๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑۩๑۩۞۩๑

احمد یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:51 ق.ظ

کودکیهام پر از این آهنگ بود.یادش بخیر...

اسمان جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 01:08 ب.ظ

خیلی عاشقونه و زیباس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد